fbpx

מאושרים ע"י משרד הבריאות

קצת על הדרכת עזרה ראשונה בהיקף 8 שעות

הקורס מיועד לצוותים המחויבים לעבור את הקורס במגוון תחומים, מפעלים, בתי אבות, מאבטחים, מדבירים,        צוות עובדים, מרפאות שניים ועוד' 

הקורס מוכר כרענון לקורס עזרה ראשונה בהיקף 22 שעות, ורענון לקורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות, במגוון מקצועות – רענון עזרה ראשונה למדריכי כושר, רענון עזרה ראשונה לגננות.

 ובנוסף הקורס מתאים לכל אדם המיועד לקבל ידע נרחב ומקיף בהצלת חיים!

הקורס אורך כ8 שעות, ניתן לעשות במפגש אחד ארוך את הקורס, או לחלק ל2 מפגשים שכל אחד כ4 שעות למידה, המטרה לקבל את הידע הנכון להצלת חיים!

יעל דרומי
קרא עוד
מאור מדריך מעולה. מנגיש את החומר ומסביר בדרך חכמה את חשיבות פעולת ההחייאה, ביצועה המעשי והשימוש במכשיר הדיפיליבטור. היה מפגש חשוב ומעולה. יעל- מנהלת צוות דיור מוגן בקבוץ כנרת
Yanki zaide
קרא עוד
עברנו הדרכה אצל יוסי, היה מדריך תותח עם ידע מקצועי. אנושיות לפני הכל!! ממליץ בחום❣️
Nesren Saaida
קרא עוד
הי עברתי הדרכה עם המדריך המקסים רועי היה מדהים מסביר יפה וברורר מאוד סבלני העשיר אותנו מאוד שיהיה לו בהצלחההה
mona mjdlany
קרא עוד
עברנו הדרכה מעולה עם החברה היה ממש חשוב לדעת וקיבלנו כלים לחיים להמודד עם מצבי חירום תודה ענקית למדריך יוסי היקר על הסבלנות ההקשבה והמקצעויות בהדרכה
מנאל שיבלי
קרא עוד
עברנו הדרכה אצל מאור, היה מדריך מצויין בחור מקסים הדרכה מעולה, ונשמח לראות אותו בשנים הקרובות ברענון חידד לנו ממש את הידע הנכון להציל חיים תודה רבה
הקודם
הבא
איך ניתן לעבור את ההדרכה?

ניתן לעבור את הקורס ב2 דרכים:

  • דרך אחת שבא ניתן לעבור קורס עזרה ראשונה 8 שעות – הגעה אלינו לאחד ממרכזי ההדרכה שלנו הנמצאים בראשון לציון ועפולה,  אנו פותחים מעל 10 מועדים בחודש לקורס עזרה ראשונה במרכזי ההדרכה שלנו.

  • דרך נוספת שבא ניתן לעבור את ההדרכה – הינה הגעה של מדריך אליכם לבית / עסק לכל מקום שתבחרו בארץ!!  אנו משתדלים לתאם את עצמנו לנוחיות הלקוח ליום ולשעות שלכם מסתדר, ואנו מגיעים ללמד אתכם להציל חיים.  

  • כמות הנוכחים בהדרכה של הגעת מדריך לקורס עזרה ראשונה עד הבית / עסק הינו עד 25 משתתפים בהדרכה, ועד 10 משתתפים במרכזי ההדרכה שלנו ברחבי הארץ.
מרכז הדרכה עזרה ראשונה
מי מעביר את ההדרכה ומה לומדים בה?

את הקורס מעביר מדריך מקצועי ומנוסה בתחום הרפואה הדחופה, בעל הסמכת הדרכה להעברת קורס זה.

כחלק מהקורס נלמד בצורה נרחבת על:

סכמת החייאה מלאה הכוללת תרגול,
ביצוע החייאה נכונה בילדים ובתינוקות,
טיפול במצבי חנק עד להוצאת הגוף הזר,
זיהוי והתמודדות במצבים של אבדן הכרה,
זיהוי מצבי חירום וטיפול במצבים שכיחים ונפוצים.

קורס החייאת תינוקות
עצירת שטפי דם והכרת ציוד עזרה ראשונה

חלק נרחב מהקורס הינו הנושא של טיפול בעצירת שטפי דם פורצים, ממה נובע השטף דם, כמות הדם בגופנו.

כידוע אבדן של מעל 30% דם יכול להגיע למצב של הלם, ואף למוות, לכן לנושא זה יש חשיבות רבה כחלק מההדרכה.

כחלק מהקורס עזרה ראשונה נלמד ביחד איך לטפל ולעצור שטפי דם פורצים ע"י לחץ ישיר וע"י לחץ עקיף, נלמד איך להשתמש בציוד עזרה ראשונה הקיים על מנת לעצור שטפי דם, נעבור על כל מוצר שהוא חלק מהציוד שקיים ונלמד מה השימוש הנכון באותו מוצר עזרה ראשונה ונלמד איך ניתן לאלתר ברמת השטח ללא ציוד עזרה ראשונה.

ציוד עזרה ראשונה לעצירת שטפי דם קיימים וישנם בכל ערכת עזרה ראשונה, הכולל חסמי עורקים תחבושות אישיות, תחבושות בנוניות, תחבושות אלסטיות, משולשי לחץ חומרי חיטוי ייעודים ועוד ציוד רחב של מוצרי עזרה ראשונה. 

 תרגולים! כל מוצר נלמד איך משתמשים בו, מה עושים איתו, חבישת דגל אנגליה, חוסם עורקים רוסי והולנדי ועוד'  

מקבלים תעודת עזרה ראשונה בסיום ההדרכה?

בסיום הקורס כלל הצוות שסיים בהצלחה הדרכת עזרה ראשונה ותרגול מעשי של החייאה, במספר השעות הנדרש, מקבל תעודת עזרה ראשונה המוכרת ע"י משרד הבריאות בהיקף 8 שעות. 

תוקף התעודה מסיום הקורס הינו לשנתיים, את הרענון לחידוש התעודה יש לבצע אחת לשנתיים, בעת ביצוע רענון עזרה ראשונה לקורס הנדרש לפני סיום התוקף תופק תעודה בהיקף הנ"ל לתוקף חדש של שנתיים.

אנו מאמינים כי ידע של הצלת חיים הוא חובה לכל אדם, לכן אנו מתחייבים למתן המחיר הטוב ביותר לקורס עזרה ראשונה בהיקף 8 שעות, תוך כדי שמירה על איכות ומקצועיות ההדרכה.

מאחלים שאף פעם לא תצטרכו להשתמש בידע, אבל בכל זאת יש דברים שאתם פשוט חייבים לדעת!

תעודת עזרה ראשונה קורס 8 שעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן