fbpx

מאושרים ע"י משרד הבריאות

קצת על קורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות

הקורס מיועד למדריכי כושר, מדריכי ספורט, מדריכי רכיבה, מדריכי שחייה, מאמנים באמנות לחימה, ועוד' 

מטרת קורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות הינו לימוד נרחב של:

  • חבלות שטפי דם,
  • מצבי חירום נירולוגים,
  • מצבי חירום נשימתיים, 
  • מצבי חירום נפוצים בתחום הטראומה,


כחלק מהקורס נרכוש ידע בטיפול בפצוע מחוסר הכרה או פצוע מדמם
עד להגעת צוותי חירום מתקדמים, ופינוי מידי לבית חולים.

איך ניתן לעבור את הקורס?

ניתן לעבור קורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות באופן מתוקשב או פרונטלי
בקורס עזרה ראשונה מתוקשב כלל הצוות עובר על החומר בלומדה שלנו באתר, ולאחר סיום הלומדה ומהבחן העיוני נפגשים למבחן מעשי הכולל למידה מעשית על מצבי חירום. 

בקורס פרונטלי 100% מהחומר מועבר בצורה פרונטלית אצלנו במרכז הדרכה או בבית הלקוח/עסק במספר מפגשים, לפי סילבוס של החומר הנלמד לקורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות.

יעל דרומי
קרא עוד
מאור מדריך מעולה. מנגיש את החומר ומסביר בדרך חכמה את חשיבות פעולת ההחייאה, ביצועה המעשי והשימוש במכשיר הדיפיליבטור. היה מפגש חשוב ומעולה. יעל- מנהלת צוות דיור מוגן בקבוץ כנרת
Yanki zaide
קרא עוד
עברנו הדרכה אצל יוסי, היה מדריך תותח עם ידע מקצועי. אנושיות לפני הכל!! ממליץ בחום❣️
Nesren Saaida
קרא עוד
הי עברתי הדרכה עם המדריך המקסים רועי היה מדהים מסביר יפה וברורר מאוד סבלני העשיר אותנו מאוד שיהיה לו בהצלחההה
mona mjdlany
קרא עוד
עברנו הדרכה מעולה עם החברה היה ממש חשוב לדעת וקיבלנו כלים לחיים להמודד עם מצבי חירום תודה ענקית למדריך יוסי היקר על הסבלנות ההקשבה והמקצעויות בהדרכה
מנאל שיבלי
קרא עוד
עברנו הדרכה אצל מאור, היה מדריך מצויין בחור מקסים הדרכה מעולה, ונשמח לראות אותו בשנים הקרובות ברענון חידד לנו ממש את הידע הנכון להציל חיים תודה רבה
הקודם
הבא
תעודת מגיש עזרה ראשונה 28 שעות
תעודת מגיש עזרה ראשונה 28 שעות
מה עיקר הנושאים הנלמדים?

כחלק מהקורס נלמד על גוף האדם, התמודדות במצבי חירום, מתי יש צורך בהחייאה, למי יש צורך לבצע החייאה, מה החשיבות והדגשים, קבלת כלים ע"מ לבצע החייאה נכונה ומוצלחת, מה הסיבות שבגללם נגרם מצב חירום של דום לב, סדר פעולות בהחייאה, הדגמות על בובות החייאה של מבוגר ילד ותינוק.

בנוסף כחלק מהקורס נלמד על התמודדות במצב חירום של חנק ועל טיפול בסיסי ונכון להוצאת הגוף הזר, מצבי חירום של שטפי דם, ההבדלים בין שטף דם פנימי לשטף דם חיצוני, אופן עצירת הדימום, ההבדל בין עצירת דימום בלחץ ישיר ללחץ עקיף, ועוד מספר רחב של מצבי חירום נפוצים.

התכנים עוברים לפי סילבוס לקורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות, המעודכן לפי משרד הבריאות. 

דפיברילטור (מפעם)

כחלק מהקורס אנו נדבר בהרחבה על שימוש במכשיר דפיברילטור או במילים אחרות מפעם, כידוע דפיברילטור הינו מכשיר שהוכח כמציל חיים במקרים של דום לב, את הדפיברילטור ניתן למצוא בחדרי כושר, מתנסים, בריכות שחייה, קניונים, תחנות רכבת, עמדות דפיברילטור שמוצבים ברחובות, המדריך מגיע עם ציוד נרחב להדגמה ותרגולים הכולל סימולציה של דפיברילטור, תוך כדי תרגול מקיף לשימוש במכשיר במהלך ההחייאה.

מי מעביר את הקורס?

הקורס עובר על ידי מדריך עזרה ראשונה בעל הסמכת הדרכה, וידע נרחב בתחום העזרה ראשונה ורפואה דחופה, מיד לאחר סיום הקורס, מונפקות תעודת עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות, לצוות שסיים את הקורס בהצלחה!

מתי צריך לעשות רענון לקורס?

אחת לשנתיים יש צורך בביצוע רענון עזרה ראשונה לקורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות, חשוב לבצע את הרענון לפני תום תוקף התעודה, במידה ולא בוצע רענון ותעודת העזרה ראשונה אינה בתוקף, יש לבצע מחדש קורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות מלא, את הרענון עזרה ראשונה ניתן לבצע דרכנו ובכך לחדש את התעודה לתוקף של שנתיים נוספות.

אנו מאמינים כי ידע של הצלת חיים זה חובה לכל אדם באשר הוא, ולכן אנו מתחייבים למחיר הטוב ביותר לקורס עזרה ראשונה בהיקף 28 שעות, תוך כדי שמירה על איכות ומקצועיות ההדרכה, מאחלים שאף פעם לא תשתמשו בידע, אבל בכל זאת יש דברים שאתם פשוט חייבים לדעת, ידע של הצלת חיים!

קורס עזרה ראשונה להורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן