fbpx

מאושרים ע"י משרד הבריאות

קצת על קורס עזרה ראשונה בהיקף 22 שעות

הקורס מיועד לגננות סייעות ומטפלות לגיל הרך, נהגי רכב ציבורי, חוות סוסים, משרדים ממשלתיים, משיטים (סקיפרים) ועוד

מטרת קורס עזרה ראשונה בהיקף 22 שעות, הינו הקניית ידע נרחב בתחום הטראומה,

התמודדות במצבי אבדן הכרה, ומספר רחב של מצבי חירום שכיחים.

כחלק מהקורס נקבל ידע ומיומנות מצילת חיים למתן הטיפול הרפואי הטוב ביותר עד להגעת צוותי חירום מתקדמים, ופינוי לבית החולים.

קורס עזרה ראשונה לילדים ותינוקות
קורס עזרה ראשונה לילדים ותינוקות
סוגי הקורסים השונים

קורס עזרה ראשונה מתוקשב  

החומר העיוני מועבר לצוות ע"י הלומדה שלנו באתר אינטרנטי הצוות נכנס עם פרטי התחברות ללמודה ושם הצוות עובר על החומר הנדרש, הכולל מצגות למידה שאלות תרגול לאחר סיום כל נושא, ומבחן עיוני מסכם בסוף הלומדה. 

השלב הראשון של הקורס כולל למידה של 70% מהחומר העיוני בצורה מתוקשבת שהחניך לומד לפי הזמן הנכון והמתאים לו, ואת שאר החומר המעשי שזה יוצא 30% מהחומר הנלמד בקורס החניך יעבור במפגש הפרונטלי.

כחלק מהמפגש המעשי של הדרכת עזרה ראשונה 22 שעות נלמד בעיקר את החומר המעשי של הקורס כחלק מההדרכה נלמד על הדגמה ותרגול סכמת החייאה במבוגרים ילדים ותינוקות, טיפול בחנק מגוף זר, חבישה ועצירת שטפי דם באמצעות ציוד עזרה ראשונה נרחב המיועד לכך הכולל מספר תרגולים כחלק מהלמידה ועוד

קורס עזרה ראשונה מתוקשב

קורס עזרה ראשונה פרונטלי 

הדרכת עזרה ראשונה עוברת 100% פרונטלי על ידי מדריך שמגיע להעברת הקורס לאורך של 3-4 מפגשים שכל מפגש אורך בין 4-5 שעות לפי סילבוס של קורס עזרה ראשונה בהיקף 22 שעות המעודכן לפי הנחיות משרד הבריאות

את הקורס אנחנו מגיעים להעביר אצלכם, אנו משתדלים לתאם את עצמנו לקביעת המועדים והשעות להדרכה לנוחיות וצרכי הלקוח, לאחר תיאום ההדרכה – מדריך מקצועי ומנוסה מגיע עד בית הלקוח / עסק להעביר את ההדרכה לפי היקף השעות והמפגשים שתואמו מראש, מדריך עזרה ראשונה מגיע עם ציוד החייאה מלא וציוד לתרגול.

כחלק מהקורס נבצע הדגמות על בובות החייאה טיפול בחנק, טיפול במצבי חירום, עצירת שטפי דם, תרגולים ועוד'

הדרכת החייאה לצוות עובדים

קורס עזרה ראשונה במרכז הדרכה 

דרך נוספת שבא ניתן לעבור הדרכת עזרה ראשונה, ניתן להגיע אלינו לאחד ממרכזי ההדרכה ברחבי הארץ, לבצע את ההדרכה לפי מועדים ושעות שנקבעו מראש, ניתן לבצע גם רענון עזרה ראשונה לקורס הנדרש במרכז ההדרכה.

ניתן לעשות את הקורס עזרה ראשונה מתוקשב, לעבור על 70% מהחומר של קורס עזרה ראשונה בהיקף 22 שעות, ולאחר סיום הלומדה והמבחן העיוני המסכם, את השלב המעשי של ההדרכה אפשר לעבור באופן של הגעה אלינו למרכז ההדרכה בעפולה או בראשון לציון ( כיתות נוספות ברחבי הארץ נפתחות לפי הצורך) לצורך ביצוע המפגש המעשי שמועבר על ידי מדריך עזרה ראשונה מוסמך, שכולל את התרגול המעשי ומבחן מעשי מסכם בסיום הקורס.


הדרכת שימוש בדפיברילטור

כחלק מהקורס אנו נלמד בהרחבה על:

  • הכרת מבנה גוף האדם,
  • הכרת המערכות בגוף, 
  • אנטומיה וגוף האדם, 
  • משולש החיים,
  • מערכת ההובלה,
  • מערכת הנשימה,
  • ומערכת העצבים..

הסבר נרחב לזיהוי מצב שבו יש צורך בהחייאה, מה הסיבות שגורמות למצב, מה הזמן שעומד לרשותנו להציל בהחייאה ולחזרה לתפקוד מלא ותקין, כחלק מהקורס נלמד על המוות הקליני והמוחי, החייאת יחיד החייאת עובר אורח, נלמד על החייאה בזוג, שימוש בדפיברילטור, הדגמות על בובת החייאה, תרגולים!

5/5
יעל דרומי
קרא עוד
מאור מדריך מעולה. מנגיש את החומר ומסביר בדרך חכמה את חשיבות פעולת ההחייאה, ביצועה המעשי והשימוש במכשיר הדיפיליבטור. היה מפגש חשוב ומעולה. יעל- מנהלת צוות דיור מוגן בקבוץ כנרת
Yanki zaide
קרא עוד
עברנו הדרכה אצל יוסי, היה מדריך תותח עם ידע מקצועי. אנושיות לפני הכל!! ממליץ בחום❣️
Nesren Saaida
קרא עוד
הי עברתי הדרכה עם המדריך המקסים רועי היה מדהים מסביר יפה וברורר מאוד סבלני העשיר אותנו מאוד שיהיה לו בהצלחההה
mona mjdlany
קרא עוד
עברנו הדרכה מעולה עם החברה היה ממש חשוב לדעת וקיבלנו כלים לחיים להמודד עם מצבי חירום תודה ענקית למדריך יוסי היקר על הסבלנות ההקשבה והמקצעויות בהדרכה
מנאל שיבלי
קרא עוד
עברנו הדרכה אצל מאור, היה מדריך מצויין בחור מקסים הדרכה מעולה, ונשמח לראות אותו בשנים הקרובות ברענון חידד לנו ממש את הידע הנכון להציל חיים תודה רבה
הקודם
הבא
מי מעביר את ההדרכה?

הקורס מועבר ע"י מדריך עזרה ראשונה עם ידע נרחב בתחום הרפואה הדחופה, לאחר סיום הקורס מי שעבר.ה בהצלחה את הקורס, מונפקות לכלל הצוות תעודת הסמכה על סיום בהצלחה של קורס עזרה ראשונה בהיקף 22 שעות, תוקף התעודה מרגע סיום הקורס הינו לשנתיים, ואחת לשנתיים מבצעים רענון על מנת לחדש את התעודה לקורס עזרה ראשונה בהיקף 22 שעות, את הרענון ניתן לבצע דרכנו – חשוב לבצע את הרענון לפני סיום התוקף.

חברת שילת מדיקל מוכרת רשמית מטעם משרד הבריאות להעברת קורסי עזרה ראשונה!

אנו מאמינים כי ידע של הצלת חיים הוא חובה לכל אדם ולכן אנו מתחייבים למתן המחיר הטוב ביותר לקורסי עזרה ראשונה בכל היקפי השעות, תוך כדי שמירה על איכות המדריכים – שירות מול הלקוח –  ומקצועיות ההדרכה!!!

מאחלים שאף פעם לא תצטרכו להשתמש בידע, אבל בכל זאת יש דברים שאתם פשוט חייבים לדעת!

תעודת מגיש עזרה ראשונה 22 שעות
תעודת מגיש עזרה ראשונה 22 שעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן