fbpx

מאושרים ע"י משרד הבריאות

קצת על הדרכת עזרה ראשונה בהיקף 4 שעות

הקורס מיועד לאנשים המחויבים לביצוע הקורס במגוון מקצועות למידה, בנוסף הוא מיועד לכל אדם המיועד לקבל את הידע הבסיסי והנכון להצלת חיי אדם, הורים לילדים ותינוקות, או כל אדם אשר מעוניין להעשיר את הידע, בנוסף הקורס מוכר כרענון להדרכת עזרה ראשונה בהיקף 8 שעות.

במפגש אחד של מספר שעות אנו נלמד אתכם וניתן לכם את הכלים הנכונים להצלת חיים! 

אורך הקורס הינו בין 3-4 שעות תלוי בין היתר במספר המשתתפים בהדרכה.

יעל דרומי
קרא עוד
מאור מדריך מעולה. מנגיש את החומר ומסביר בדרך חכמה את חשיבות פעולת ההחייאה, ביצועה המעשי והשימוש במכשיר הדיפיליבטור. היה מפגש חשוב ומעולה. יעל- מנהלת צוות דיור מוגן בקבוץ כנרת
Yanki zaide
קרא עוד
עברנו הדרכה אצל יוסי, היה מדריך תותח עם ידע מקצועי. אנושיות לפני הכל!! ממליץ בחום❣️
Nesren Saaida
קרא עוד
הי עברתי הדרכה עם המדריך המקסים רועי היה מדהים מסביר יפה וברורר מאוד סבלני העשיר אותנו מאוד שיהיה לו בהצלחההה
mona mjdlany
קרא עוד
עברנו הדרכה מעולה עם החברה היה ממש חשוב לדעת וקיבלנו כלים לחיים להמודד עם מצבי חירום תודה ענקית למדריך יוסי היקר על הסבלנות ההקשבה והמקצעויות בהדרכה
מנאל שיבלי
קרא עוד
עברנו הדרכה אצל מאור, היה מדריך מצויין בחור מקסים הדרכה מעולה, ונשמח לראות אותו בשנים הקרובות ברענון חידד לנו ממש את הידע הנכון להציל חיים תודה רבה
הקודם
הבא
איך ניתן לעבור את הקורס?

את הקורס ניתן לעבור ב2 דרכים:

  • הגעה של מדריך אליכם – לבית/עסק לכל מקום בארץ ! אנו משתדלים לתאם את עצמנו לנוחיות הלקוח ליום ושעות שנח ללקוח, ואנו מגיעים ללמד אתכם להציל חיים.

 

  • הדרך הנוספת שבא ניתן לעבור קורס עזרה ראשונה 4 שעות, הינה הגעה אלינו לאחד ממרכזי ההדרכה שלנו הנמצאים בראשון לציון ועפולה ועוד מספר מקומות נוספים לפי הצורך.

 

  • אנו פותחים מעל 10 מועדים בחודש לקורס עזרה ראשונה במרכזי ההדרכה שלנו, כמות הנוכחים בהדרכה של הגעת מדריך לקורס עזרה ראשונה עד הבית/עסק הינו עד 25 משתתפים, ועד 10 משתתפים במרכזי ההדרכה שלנו ברחבי הארץ.
קורס עזרה ראשונה למפעל
איזה נושאים נלמדים בהדרכה?

אמנם הדרכת עזרה ראשונה בהיקף 4 שעות, זה הקורס הקצר ביותר שקיים מבין הקורסים וההדרכות בתחום עזרה ראשונה, אך ניתן לצאת מהדרכה זו עם ידע נרחב מאוד בתחום טיפול רפואי ראשוני.

כחלק מההדרכה אנו נלמד על:

מבוא לגוף האדם, מהי עזרה ראשונה, משולש החיים, רפלקסים ועוד'

החייאת CPR, מתי עושים החייאה, למי עושים החייאה, ההבדלים בהחייאה בין מבוגרים לילדים ותינוקות.

מצבי חירום כגון חנק, עילפון, פרכוסי חום, פגיעות בעלי חיים, טביעה התחשמלות ועוד מספר מצבי חירום שכיחים.

תרגולים ודגשים – תרגול סכמת החייאה במבוגר ילד ותינוק, תרגול הוצאת גוף זר (תמרון היימליך), תרגול חבישות ועצירת שטפי דם פורצים, טיפול בפגיעת בעל חיים, קיבוע שבר או נקע באמצעות מוצרי חבישה וקיבוע הייעודים לכך.

 

סילבוס קורס 4 שעות
מי מעביר את הקורס?

את ההדרכה מעביר מדריך מנוסה עם ידע נרחב בתחום הרפואה הדחופה, חובש / פארמדיק / רופא בעל הסמכת הדרכה, מדריך יוצא חיל הרפואה מד"א איחוד הצלה.

המדריך מעביר את ההדרכה עם ציוד נרחב הכולל בובות החייאה לתרגול והדגמה של מצבי חירום במבוגר ילד ותינוק, התמודדות במצבי חירום בקרב ילדים ותינוקות, החייאת ילדים ותינוקות.

בנוסף לכך יש סימולציה לשימוש במכשיר הדפיברילטור לתרגול ע"י משתתפי ההדרכה, ציוד חבישה נרחב להדגמה לעצירת שטפי דם פורצים, הכולל תחבושות אישיות חסמי עורקים תרגול קיבוע שברים ונקעים ועוד'.

כמו כן בסוף ההדרכה יש זמן לא מוגבל לשאלות בשביל שתצאו מהקורס עם הידע הנרחב ביותר!

כחלק מהקורס אנו נתרגל טיפול במצבים של דום לב – סכמת החייאה מלאה, נתרגל מצב של טיפול בחנק עד להוצאת הגוף הזר, חבישות ועצירת שטפי דם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן