fbpx

מאושרים ע"י משרד הבריאות

מטרת הקורס

הדרכת תפעול דפיברילטור - דפיברילטור הינו מכשיר החייאה שהוכח כמציל חיים במקרים שם דום לב, בשנים האחרונות נוצרה מודעת גדולה למכשיר זה בגלל העזרה המשמעותית שהוא נותן לנו במהלך ביצוע החייאה עד למתן שוק חשמלי באמצעות המכשיר.

כמו כן ניתן לראות בשנים האחרונות את המכשיר נפוץ במרחב הציבורי כגון: מתנ"סים, בריכות שחייה, מרכזי מסחר, קניונים, חדרי כושר, בתי עסק, בתים פרטיים ועוד מספר רב של מקומות.

השימוש במכשיר הוא קל פושט ונח להפעלה, אך כן יש צורך בידע הבסיסי לתפעל את המכשיר ברגע האמת.

במהלך ההדרכה אנו ניתן לכם את הכלים הנכונים לשימוש נכון בדפיברילטור, מתי המכשיר נכנס לעזור לנו במהלך ההחייאה, איך מחברים אותו בצורה הנכונה לגוף החולה, מה יש לעשות במידה והמכשיר ממליץ על מתן שוק חשמלי, נעבור ונסביר בהרחבה מרגע הפעלת המכשיר עד למתן השוק החשמלי והמשך טיפול ע"י צוות רפואי תקדם.

כחלק מההדרכה אנחנו נסביר מה ההבדל בין סוגי המכשירים הקיימים בישראל, מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהסוגים, מה ההבדל בין מכשיר החייאה אוטומטי למכשיר החייאה חצי אוטומטי, והחלק הכי חשוב נלמד אתכם כיצד לשמור על המכשיר לטווח של שנים ארוכות תחזוקה נכונה של מכשיר ההחייאה.

ההדרכה עוברת באופן של מדריך שמגיע אליכם לבית / עסק לכל מקום בארץ! המדריך מגיע עם בובות החייאה ודפיברילטור סימולטור על מנת שכלל האנשים הנוכחים בהדרכה יוכלו לתרגל את ביצוע השימוש במכשיר החייאה תוך כדי ביצוע החייאה יעילה ונכונה.

הקורס לשימוש במכשיר דפיברילטור אורך כ2 שעות תלוי בין היתר במספר המשתתפים בקורס הנ"ל.

קהל יעד

הקורס מותאם לכל מי שרוצה להעשיר את הידע לשימוש במכשיר דפיברילטור שהוא מכשיר החייאה שמציל חיים.

חברות / מפעלים / ועדי ביית / דיירים / בניין משרדים / עסקים פרטיים / וכל מקום נוסף שמחזיק ברשותו מכשיר החייאה ורוצה לקבל את היגע הנכון והמלא לתפעול המכשיר.

רשימת ציוד מתכלה
רשימת ציוד מתכלה

נושאים נלמדים

- תפעול המכשיר
- הכרת מכשירי החייאה
- ההבדל בין סוגי המכשירים
- שימוש במכשיר תוך כדי פעולות החייאה

הזמנת קורס עבורכם:

דילוג לתוכן