fbpx

מאושרים ע"י משרד הבריאות

מדיניות החזרת מוצרים

החזרת מוצר תעשה אך ורק משרדי החברה ברחוב יצחק נבון 3 , עפולה.

ניתן להגיע פיזית או לשלוח דרך דואר שליחים בלבד, לא יתקבלו סחורות דרך דואר רשום בשעות פעילות החברה.

החזרת מוצר תוך 14 יום מקבלת המוצר, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית, בצירוף חשבונית הקניה .

החזר כספי יינתן רק אם המוצר עלה יותר מ-50 ₪.

ההחזר הכספי על המוצר שהוחזר לא יהיה מלא והלקוח יישא בדמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם.

עסקאות בכרטיסי אשראי – תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול לעיל.

במידה ונדרש שהחברה תאסוף את המוצר יחויב הלקוח בדמי משלוח נוספים לדמי הביטול לעיל בעלות של 49 ₪ -300 ₪ כולל מע"מ כתלות בנפח המוצר ובמיקום איסוף המוצר.
במקרה זה ההחזר הכספי יבוצע לאחר בדיקת תקינות המוצר ואריזתו ולא יאוחר מ-5 ימי עסקים.

לא ניתן להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שנעשה בהם שימוש ו/או שיוצרו ו/או שנרכשו במיוחד עבור הלקוח או על פי מידותיו ו/או בהתאם לדרישות מיוחדות ו/או מוצרים שאריזתם נפתחה ושלא ניתן לארזם בשנית על ידי אריזה זמינה פשוטה ורגילה.

 

תקנות החזרת מוצרים – שילת מדיקל

היקף ויישום:

תקנות אלה מתייחסות לכל סחורה שנרכשה משילת מדיקל, להלן "הפריט".

חלון החזרה:

הלקוחות רשאים לבקש להחזיר את הפריט תוך 14 ימים קלנדריים מיום קבלתו, אלא אם צוין אחרת.

 

חריגים להחזרות:

פריטים שיוצרו על בסיס דרישות ספציפיות, כאלה עם חיי מדף מוגבלים, או פריטים אטומים משיקולים בריאותיים או סניטריים שנפתחו לאחר המשלוח, פטורים מהחזרות.

 

מצב הפריט שהוחזר:

יש לשלוח את הפריט בחזרה ללא פגע, ללא נגע ובאריזתו המקורית והטהורה. קבלת החזרה מותנית במצבו של הפריט, וכל אי התאמה עשויה להוביל להפחתת החזר או ביטול.

 

חיובי החזרה:

דמי משלוח חזרה יישאו על הפטרון, אלא אם הפריט נמצא פגום או לא כמתואר עם הקבלה.

 

תהליך החזר:

לאחר בדיקה של הפריט המוחזר, הלקוחות יקבלו מידע על מצב ההחזר.

אם יאושר, ההחזר יתחיל במצב התשלום המקורי תוך פרק זמן שנקבע.

משלוחים פגומים:

עבור פריטים שנמסרו עם פגמים או נזק, הלקוחות חייבים ליידע את שילת מדיקל בתוך יומיים מהמסירה.

במקרים כאלה, שילת מדיקל תישא באחריות להוצאות ההחזרה ותציע החלפה או החזר מלא.

 

מוצרים שאינם ניתנים להחזרה: פריטים שנרכשו במהלך מכירות, שוברי מתנה ומוצרי קידום מכירות מיוחדים פטורים מהחזרות.

 

עלויות אדמיניסטרטיביות:

החזרות שמתבקשות מעבר ל[ע"פ החוק או ע"פ מה שיסוכם מראש] מהרכישה עשויות להיות כפופות לחיוב מנהלי של [X% או מה שייקבע כסכום למקרה הנ"ל].

ציות לחוק:

כל החזרות המוצרים חייבות להתאים לתקנות הגנת הצרכן בישראל ולכל חקיקה רלוונטית אחרת.

כדי להעביר שאילתות או ליזום החזרה, אנא צור קשר עם [שילת מדיקל].

דילוג לתוכן